UFuture Talets - це інноваційна програма навчання топ-менеджерів та підприємців формату MBA, у якій протягом трьох місяців за допомогою сучасних інструментів та навчання на реальних підприємствах холдингової групи компаній UFuture студенти отримують передові знання та навички, які можна застосовувати одразу після закінчення програми.
Ціллю програми є розвиток талановитих українців та можливість їх долучення до існуючих напрямів діяльності UFuture чи до створення нових у власних проєктах студентів.
Після вдалого випуску першої групи талантів компанія підвищила вимоги до студентів. Перед нами постало два завдання: зняти відеоролик, який розповість про попередню групу UFuture Talents, а також знайти справжніх професіоналів з величезним багажем економічних знань та досвідом у підприємництві.
Для зйомок відео була обрана форма інтерв'ю, з сучасному неоновому оформленні, де студенти розповідатимуть про навчання, його цілі та власні результати після проходження програми.
Для виконання завдання з отримання 200 заявок на участь у програмі талантів, що підходять за всіма критеріями до участі, ми проаналізували мотиви, страхи та болі минулорічних учасників, зробили ставку на відеорекламу у Facebook та Instagram, зробили тестову, а потім основну рекламну кампанію!
Отримали ролик, що дає розуміння навчальної програми та зрозумілий ефект після її проходження.
Виконали завдання з набору заявок талантів як кількісно, так і якісно. Зекономили бюджет на 30% за рахунок agile-підходу та тестової рекламної кампанії.