Nazary
Full Digital Service
Nazary - молодий український бренд жіночого взуття, заснований у 2019 році.

Засновниця марки, Олена Назаренко, згодом вивчала моду в Мілані, а пізніше розпочала свою підприємницьку дільність у США, проте згодом вирішила повернутися до України та продовжила власну справу на Батьківщині.
Покупка взуття - це завжди емоція, яка виникає за долі секунди. В оффлайн режимі ми можемо розглядати взуття з усіх сторін, крутити його наліво та направо, комбінуючи з різними looks of the day гардеробу. В онлайн-магазині за допомогою 3-D технології необхідно створити таку ж легкість та варіативність взаємодії з товаром, аби досягти емоції.
ДИЗАЙН
Створити e-commerce сайт, простий та зручний, адаптивний до усіх типів пристроїв.

Розробити digital - систему з оригінальним Key Visual Idea контент для сторінок у соціальних мережах.
ЗАВДАННЯ
+
Кожній парі - свій лендінг. Його завдання не просто дати загальну інформацію про склад чи висоту каблука, а дати можливість взаємодіяти з майбутніми туфельками через 3D-фотографії. З можливістю миттєвої покупки.
ПРОДУКТ
Сайт повинен давати споживачам варіативність у процесі покупки, а компанії спрощувати внутрішні процеси та демонструвати сильні сторони бренду.

Тому ми інтегрували в сайт:
- CRM - систему;
- Каталог товарів - оптимізація товарів на складі, швидке регулювання sku на сайті;
- Telegram - бот та пошту Google - миттєве сповіщення про покупку;
- Нову пошта - зручність доставки;
- LiqPay - зручність оплати;
- Instagram - головна соціальна мережа бренду.
- Google maps - геолокація шоурум бренду;
ІНТЕГРАЦІЇ
Увійшли в тактичний супровід у соціальних мережах та приготували рекламну кампанію.
ПОТІМ
Кожній парі - свій лендінг. Його завдання не просто дати загальну інформацію про матеріали чи висоту каблука, а дати можливість взаємодіяти з майбутніми туфельками через 3D-фотогафії. З можливістю миттєвої покупки
ПРОДУКТ
Сайт повинен давати споживачам варіативність у процесі покупки, а компанії спрощувати внутрішні процеси та демонструвати сильні сторони бренду.

Тому ми інтегрували до сайту:
- CRM - систему;
- Каталог товарів - оптимізація товарів на складі, швидке регулювання sku на сайті;
- Telegram - бот та пошту Google - миттєве сповіщення про покупку;
- Нову пошта - зручність доставки;
- LiqPay - зручність оплати;
- Instagram - головна соціальна мережа бренду.
- Google maps - геолокація шоурум бренду;
ІНТЕГРАЦІЇ
Увійшли в тактичний супровід у соціальних мережах та приготували рекламну кампанію.
ПОТІМ
Кожній парі - свій лендінг. Його завдання не просто дати загальну інформацію про матеріали чи висоту каблука, а дати можливість взаємодіяти з майбутніми туфельками через 3D-фотогафії. З можливістю миттєвої покупки
ПРОДУКТ
Сайт повинен давати споживачам варіативність у процесі покупки, а компанії спрощувати внутрішні процеси та демонструвати сильні сторони бренду.

Тому ми інтегрували до сайту:
- CRM - систему;
- Каталог товарів - оптимізація товарів на складі, швидке регулювання sku на сайті;
- Telegram - бот та пошту Google - миттєве сповіщення про покупку;
- Нову пошта - зручність доставки;
- LiqPay - зручність оплати;
- Instagram - головна соціальна мережа бренду.
- Google maps - геолокація шоурум бренду;
ІНТЕГРАЦІЇ
Увійшли в тактичний супровід у соціальних мережах та приготували рекламну кампанію.
ПОТІМ